Кількість
|
Вартість
|
||
|
- Новою поштою по Україні — від 70 грн (термін 1-3 дні)
- Новою поштою кур'єром по Україні — від 100 грн (термін 1-3 дні)
- Укрпоштою по Україні — від 40 грн (термін 1-3 дні)
- Укрпоштою кур'єром — від 80 грн (термін 1-3 дні)
- Доставка в інші країни світу, КРІМ РОСІЇ, БІЛОРУСІЇ через ТК Укрпошта авіа - від 300 грн - 900 грн (термін доставки від 20 днів)
- Доставка в Польшу Новою поштою 450 грн (Одна пара-якщо дві або більше буде дешевше)
- Готівкою або карткою при отриманні
- Оплата на рахунок через кнопку кошик
- Через касу
Гарантія від магазину взуття "VZUTIK"
Гарантійний термін - 60 календарних днів. За загальними правилами, відлік гарантійного строку починається з дня, коли покупець отримав товар або з дня початку сезону (якщо товар був куплений заздалегідь).
Законодавством визначено конкретні тимчасові рамки "сезонності":
- весняний: березень - травень;
- літній: травень - вересень;
- осінній: вересень - листопад;
- зимовий: листопад - березень.
Початок і кінець кожного сезону припадає на 15 число. Це означає, що гарантія, наприклад, на зимове взуття, куплене влітку або восени, починає діяти з 15 листопада до 15 грудня включно. І якщо в цей період покупець виявить дефект, то при дотриманні нюансів, прописаних законом, можна звернутися до продавця для вирішення проблеми.
У випадках технологічних дефектів товарів Продавець (виробник) зобов'язується провести роботу своїми силами і за власний рахунок.
Гарантія не розповсюджується на дефекти:
- отримані внаслідок використання даного типу взуття не за призначенням;
- отримані внаслідок неправильного догляду за взуттям;
- механічні пошкодження.
Гарантія втрачає дію, якщо:
- взуття підлягало несанкціонованому ремонту;
- взуття має природний знос частин, що мають обмежений термін дії;
- взуття піддавалося впливу рідин, агресивному середовищу, високій температурі.
Згідно статті №8, у випадку виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків товару споживач має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безкоштовного усунення недоліків товару в розумний термін;
- відшкодування затрат на усунення недоліків товару.
Розірвання договору або обміну товару споживач має право вимагати тільки тоді, коли на усунення недоліків потрібно більше 14 днів.
Також додані деякі обов'язки споживачів:
- перед початком експлуатації товару уважно ознайомтесь з правилами експлуатації;
- при необхідності - звернутися за поясненнями до продавця;
- використовувати товар згідно його цільового призначення;
- використовувати рекомендовані продавцем засоби по догляду за товаром, дотримуватися звичайних правил для даного роду товарів.
Гарантійні обов'язки продавця:
- виявлені в гарантійний термін дефекти і недоліки взуття (такі, як: відклеювання підошви, розрив ниток прошивки, поломка пряжок, замків і т.д.) усуваються за рахунок продавця шляхом проведення гарантійного ремонту, при цьому термін дії гарантії подовжується;
- у випадку підтвердження продавцем неможливості усунення недоліку - виконується заміна взуття.
Без надання товарного чеку скарги не розглядаються і гарантійний ремонт не проводиться.
Згідно наказу №291/457 від 17.10.2002 р. не являються дефектами виробничого характеру:
- осідання задників і підносків, що утворились внаслідок експлуатації в надмірно вологому середовищі або зовнішніх механічних пошкоджень;
- механічні пошкодження (порізи, опіки, проколи, подряпини і т.п.), деформація взуття внаслідок неправильного носіння, сушки, експлуатації;
- відрив деталей верху по швам;
- відрив, поломка фурнітури;
- відрив ранта;
- відклеювання підошви;
- відставання набійок.
Рекомендації щодо визначення характеру дефекту взуття та умов його експлуатації: Наказ Міністерства економіки з питань європейської інтеграції України, Міністерства промислової політики України №291/457 від 17.10.2002 р.
Лофери жіночі замшеві бежевого кольору : 36
Назва | Лофери жіночі замшеві бежевого кольору |
---|---|
Матеріал верху | Натуральна замша |
Материал подошвы | ЕВА |
Вид взуття | Лофери |
Матеріал підкладки | Натуральна шкіра |
Сезон | Демі |