Обмін і повернення товару

Дорогі друзі, в силу індивідуальності кожного з нас, купуючи через інтернет, завжди є ризик не вгадати з розміром. На жаль(

Але, купуючи у нас, Ви завжди можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки (за умови, що товар абсолютно новий і повернеться до нас в нашій коробці і в тому ж вигляді, в якому був відправлений).

 

При вирішенні гарантійних питань взуття обов'язково повинно бути в нашій коробці.

Обмін і повернення здійснюється безкоштовно, єдина умова - пересилання в усі сторони оплачує покупець.

Як здійснюється обмін?

  1. Клієнт відправляє взуття назад ТК Нова пошта за даними:

М. Чернігів, НП відділення 8,
+380 (98) 998 90 08
Приступа Катерина

 

клієнт оплачує пересилання

2. Ми отримуємо товар, перевіряємо і після цього висилаємо товар на обмін.

Як здійснюється повернення?

Клієнт відправляє взуття назад ТК Нова пошта за даними:

Нові дані для обміну/повернення:
М. Чернігів, НП відділення 8,
+380 (98) 998 90 08
Приступа Катерина

 

клієнт оплачує пересилання

2. Ми отримуємо товар, перевіряємо, після цього переказуємо гроші:
- за реквізитами платника (комісію за переказ у разі повернення грошей за замовлення або за перерахунок вартості моделі оплачує одержувач);
- на бонуси;
- на реквізити ФОП;

Ми оплачуємо пересилання, якщо з нашої вини відправлено не той розмір, не той колір або модель, яку замовляли.

ВАЖЛИВО: В кожну посилку ми вкладаємо заявку на повернення, яку обов'язково треба заповнити в разі відмови.